fredag den 21. oktober 2016

Kort...

Ups, der er ikke meget gang i bloggen. Her er et par billeder med kort jeg har lavet på bl.a. scrapconvention i Middelfart. En convention jeg for første gang var med på, og forhåbentlig ikke den sidste.


På convention blev jeg inspireret af et kort lavet af Lisa, som er blogger for Picturing the world. En del "kortbaser" er lavet herud fra og i forskellige farver og papirer.



Jeg arbejder mest med Maja Design. Her er det dog Kaiserkraft.









Her fandt jeg et ark i Tyskland, som tilhørte "Kaiser-familien". Træstrukturer.... 

Det var alt.... God weekend.

Mange hilsner
MosteH


4 kommentarer:

  1. Du spammer da lige pludselig......nøjagtig som jeg selv har gjort nogle gange for at holde liv i bloggen.
    Men sikke en række søde, fine kort.
    Gad vide om vi mødte hinanden på convention ? Jeg er der nemlig altid... begge dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er helt sikkert gået forbi mig, for jeg sad på hjørnet ved PTW og Gavlhuset, og tænker ikke du er kommet ud om disse butikker. :)

      Slet
  2. Ja, jeg gik da forbi det hjørne flere gange. Men mine øjne var nok mest på butikkerne.....og ikke på scrappere. LOL.
    Jeg har da fulgt din blog længe. Når jeg ellers kommer rundt og kigger. Det er lidt i perioder jeg blogger/kigger blogge. Men jeg forbandt ikke lige dit navn med din blog - selv om det står her.
    Ja, kortet med guldjuletræet har jeg lavet. Og fundet på. Jeg har lagt det både på bloggen, Scrapsisters og Instagram. Og pinnet på min egen board. Så det er jo svært at overse......

    Jeg håber, at vi møder hinanden en dag, og får sagt Hej.

    SvarSlet
  3. Det kunne være hyggeligt Annette. Ved godt MosteH ikke lige er i nærheden af mit navn, men det er sønderjysk og betyder MosterH(anne). :)

    SvarSlet