søndag den 6. april 2014

Ja, jeg har holdt helt fri fra studierne...

... så jeg fortsætter med at lave kort


Her har jeg igen brugt symaskine - både rundt i kanten og så med zigzag sting. Som de to andre dage, er det stadig fra Studiolight Paper Pad, jeg har taget papiret. 


Her her jeg malet noget bølgepap med akrylmaling. Hjertet var lilla og er købt en gang for længe siden i netto. Det fik også akrylmaling af et par omgange, så det ikke var lilla mere. Til sidst har jeg sat en lille perle foroven, som det milde mod det rå bølgepap. 

Kærlig hilsen
MosteH

4 kommentarer:

  1. Begge rigtig flotte kort, men må indrømme, det første er bare helt kanon, men dett hænger nok lidt sammen med at det er mine klare favoritfarver måske? he he he De er bare så flotte. Smukt arbejde Hanne.

    SvarSlet