torsdag den 2. januar 2014

Første blogindlæg i 2014....

Der har ikke været meget tid til scrap i løbet af december måned. En enkelt dag fik jeg dog lavet 4 kort. Jeg blev inspireret af dette kort: http://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/2286023?&limit=last1, som jeg fandt på pinterest.


Har brugt papir fra en Tim Holtz blok, og endelig fik jeg brug for min die, som er så flot, men også ret stor. 


Jeg er ikke så god til det med sløjfer, men pludselig fandt jeg dette bånd, og det passede så godt i farverne, at jeg blev helt glad for det. 

Jeg har fået nogle nye tusser i julegave, så nu er jeg gået lidt i gang med doodling, tangles og dangles. Det er en spændende verden. 

Kærlig hilsen 
MosteH

5 kommentarer:

  1. Rigtig flot arbejde, men hvad er det for en stor die, du snakker om??? Sorry men jeg kan da ikke se nogen stor diecut brugt her??? Men måske er det bare mine øjne, der spiller mig et puds ha ha ha.
    Há en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig den, der er stemplet på. Her er noget af dien gemt væk under blonden. Der er 4 i sættet og den største er SÅ flot men meget stor. Egentligt skal jeg jo bare i gang med at bruge den.... :)

      Slet
  2. Mon ikke det er den der er stemplet på? Fine kort!

    SvarSlet
  3. super søde kort du har lavet

    SvarSlet