mandag den 21. oktober 2013

Julekort nr. 7a og 7b

Så var der CAS card på programmet i julekortkurset på scrapsisters. Og jeg tænkte CAS - det er lige mig. Men jeg blev nu klogere :o)


Jeg havde faktisk noget vellum liggende fra min helt tidligere scrapperiode, men Karina havde også skrevet, at vi skulle være kreative og gå i gemmerne. Stemplet er fra min første besøg hos Pandura for 2 år siden. Ja jeg fatter det næsten ikke. Der er sket meget i min scrapverden og i det virkelige liv siden da. Tænk i dag synes jeg, at kortet manglede lidt PYNT, så derfor stjernen som var en rest fra forleden dag, hvor vi lærte at duppe med modelling paste.


Jeg er blevet lidt vild med gaze. Stemplet er fra samme stempelsæt som ovenfor. Jeg MÅTTE bare eje et stempel med noder. 


Her tænkte jeg, at det ville blive en let udfordring, men må bøje mig og indrømme, at jeg er ALT for træt til mere efter 2 x jobs. Det er lige før jeg ikke vil være bekendt at sætte navn til, men udfordringen var jo. Rød, sort og hvid. Og det er så mine bud. 

Kærlig hilsen
MosteH

PS. Jeg takker så mange gange for alle jeres søde kommentarer og råd. Det varmer så meget. 1000 tak. 

10 kommentarer:

  1. Wow, jeg synes at det er nogle super fine CAS kort, du fik lavet!!

    SvarSlet
  2. Du har da fået lavet nogle rigtig fine kort!

    SvarSlet
  3. De er da bare blevet kanon flotte begge to. Flot arbejde.

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde. De englestempler er godtnok fine!

    SvarSlet
  5. Elegant kombination af stempel, vellum og gaze. Kender godt, det du beskriver. I begyndelsen synes man ikke, at der skal pynt til, og nu "mangler" der altid noget :-).

    SvarSlet
  6. Dine kort er rigtig flotte! Dem kan du bestemt godt lægge navn til.

    SvarSlet
  7. Dine kort er da bare så flotte, og dem kan du altså fint lægge navn til.
    CAS-kort kan nogen gange være de sværeste at lave, så vær stolt af dine kort.......også det sort/hvide/røde.
    Fortsat god fornøjelse med kortkursus. (som jeg springer over i år. Jeg er nemlig ikke færdig med dem fra sidste år.....LOL)

    SvarSlet
  8. Dejlige cas kort du har fået lavet og med masser af julestemning

    SvarSlet