lørdag den 19. oktober 2013

Julekort nr. 1

Så har jeg forsøgt mig med kort nr. 1. Da jeg var i Hobbyboden forleden købte jeg papiret fra Pion. Jeg har aldrig brugt billeder på papir til scrap før, men det bliver ikke sidste gang. Kunne faktisk ikke nænne at pynte det yderligere, da jeg syntes, papiret i sig selv var så smukt.


Jeg har valgt at lade taggen være ensidet, da der er fint plads til at skrive på bagsiden. 


Har købt nogle træ-snefnug hos Anjaskreativeverden.dk, og de var fine og nemme at male med modelling paste. Synes, det er sådan en supergod ide. 
Denne korttype er jeg helt vild med, og dem vil jeg lave nogle flere af. 

Kærlig hilsen
MosteH

4 kommentarer:

  1. wow så flot du har lavet kortet og ja der er nok plads til en lille julehilsen på tag'en den behøver ikke være dobbelt

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt. Smukt smukt papir!

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og jeg er helt enig, det papir er bare sååå flot, at man næsten ikke nænner at dække noget af det til.
    Mit eget kort minder lidt om dit også, skal bare lige ha fundet ud af at uploade dem også LOL.

    SvarSlet